Pozycjonowanie staje się ostatnio coraz popularniejsze. Większość właścicieli firm już wie co to jest i do czego służy. Nic dziwnego - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życiu, odbija się to także w biznesie.
Pisałam już kiedyś o pozycjonowaniu jak o formie reklamy. Ale to spore uproszczenie spraw - pozycjonowanie jest czymś o szerszym znaczeniu i czymś znacznie bardziej korzystnym. Nie ma potrzeby już wymyślać tego typu analogii, bo wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania biznes może nie mieć racji bytu.
Wątek jest pozornie wyeksploatowany. Bo definicja SEO jest prosta i jednoznaczna. Ale cały czas mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.
A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają. pozycjonowanie bytom
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz