wtorek, 12 sierpnia 2014

Punkt widzenia pozycjonera

Pozycjonowanie okazuje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość właścicieli firm już wie co to jest i do czego służy. Nie ma zaskoczenia - internet gra coraz ważniejszą rolę w naszym życiu, odbija się to także w biznesie.

Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. Ale to spore uproszczenie spraw - pozycjonowanie jest czymś o szerszym znaczeniu i czymś znacznie bardziej opłacalnym. Nie ma potrzeby już tworzyć tego rodzaju analogii, bo wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.

Temat jest pozornie wyeksploatowany. Bo definicja pozycjonowania jest prosta i jednoznaczna. Jednak ciągle mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają. pozycjonowanie opole

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz