Skończyliśmy na tym, że większość polskich firm nie ma wypracowanej strategii marketingowej. Ale chyba trudno się dziwić - bardzo wiele z nich to po prostu jednoosobowa działalność gospodarcza. Część firm ma po prostu sprawdzony produkt, na którym bazuje i ma sporą ilość odbiorców - nie widzą powodu, by dokształcić się więcej z zakresu marketingu, ani tym bardziej zatrudniać menadżera. Jak duży jest problem można było zaobserwować na przykładnie znanego show z udziałem pani Gessler, która ratowała upadające restauracje - nie zawsze produkt był problemem! Najczęściej to brak jakiejkolwiek strategii marketingowej.
tworzenie stron www cennik
No ale, wracając do tematu - jak sprawa strategii marketingowej ma się do projektowania stron internetowych? Przede wszystkim należy ułożyć pewien łańcuch. Na początek rynek docelowy, potem szczegółowa strategia marketingowa, później zgodna z planem marketingowym i biorąca pod uwagę grupę docelową identyfikacja wizualna (przede wszystkim logo, kolory firmowe, wizytówki, itp), dopiero teraz strona internetowa. Taka jest prawidłowa kolejność. Jeżeli projektanta nie interesuje nasze logo, nasza grupa docelowa i cele, jakie chcemy osiągnąć za pomocą strony internetowej - poszukajmy innej firmy.
Oprócz tego mogę jeszcze odesłać do: tworzenie stron www cennik - moim zdaniem są to całkiem pomocne materiały.
Warto rzucić okiem także na tworzenie stron www cennik
Polecam również tworzenie stron www cennik
tworzenie stron www cennik - tekst jest OK
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz