Kontynuując poprzedni artykuł - kiedy pozycjonowanie się nie opłaca? Jak wspominałam na zakończenie - wtedy kiedy koszty usługi przewyższają zyski. A kiedy i dlaczego tak się dzieje? Tutaj sprawa jest zdecydowanie bardziej złożona, dlatego że dobrze wziąć pod uwagę wiele czynników. Czasami niektóre firmy upierają się, by promować się na bardzo konkurencyjne słowa, które dużo kosztują.
Pozycjonowanie Rybnik
Większość pozycjonerów chętnie podejmuje się tego zadania, bo mogą bardzo dużo na tym zarobić. Bardzo niebezpieczne są ogólne frazy. Weźmy za przykład księgarnię internetową. Na rynku funkcjonuje ich wiele, zarówno bardzo dużych (Empik, Gandalf, Merlin), jak i mniejszych, które przecież nie mają tak wysokiego budżetu na promocję. I jeśli taka niewielka księgarnia internetowa, zdecyduje się na promocję wykorzystując pozycjonowanie, może bardzo dużo zyskać. Jednak może stracić, jeśli zdecyduje się na pozycjonowanie na taką frazę, jak... książki. Przyjrzyjmy się jak to wygląda w Google. Na to słowo kluczowe jest aż 121 milionów wyników wyszukiwania! Ostrożnie licząc - wypozycjonowanie może kosztować nawet kilka tysięcy złotych - za JEDNO SŁOWO! A tymczasem księgarnia za jedną sprzedaną książkę nie dostaje wielkiej prowizji. Istnieje ogromne ryzyko, że straci na takiej "promocji" bardzo duże pieniądze!
Warto rzucić okiem także na Pozycjonowanie Rybnik
Pozycjonowanie Rybnik - tekst jest OK
Pozycjonowanie Rybnik też jest ciekawie opisany temat
Na ten temat napisali także na Pozycjonowanie Rybnik
Bardzo dobra notka! Wiele można się dowiedzieć. Nie wspomniałeś jednak o SeoAdderze - automacie do katalogowania, dlatego pozwolę sobie wtrącić co nieco o nim. Adder to narzędzie pomagające w katalogowaniu witryny, robi prektycznie wszystko za nas! Możecie go znaleźć na www.seoadder.info
OdpowiedzUsuń