piątek, 30 maja 2014

Podobnie wygląda kwestia sprawy

W moich innych wpisach poruszałem już podobne tematy, chcę więc uzupełnić moje wcześniejsze wypowiedzi.

Jeśli w firmie dojdzie do wypadku przy pracy to pracodawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji powypadkowej BHP. Jest to dość wymagające zadanie dlatego z pewnością warto w tej sprawie zdać na specjalistów. Odniosę się jeszcze do innej sprawy.

Warto powiedzieć o tym, że okresowe szkolenie bhp kończy się dla pracownika egzaminem z zakresu wiedzy objętej szkoleniem. Po zdaniu takiego egzaminu nasz pracownik otrzymuje zaświadczenie, którego kopię przechowuje ośrodek BHP. Podobnie wygląda kwestia sprawy, którą zaraz poruszę.

Zatrudniając pracownika, który już wcześniej pracował w naszej firmie i jedynie ponownie go zatrudniamy, nie musimy przeprowadzać szkoleń bhp ponownie. W tym temacie dodam jeszcze jedno.

Zarządzanie firmą jest jedną z bardziej stresujących i czasochłonnych zadań. Pisałem już o metodach oszczędności czasu. Warto też oszczędzić sobie nerwów i oddać innym część swoich obowiązków - warto przekazać firmom zewnętrznym np. obsługę BHP czy rachunkowość. Zwłaszcza w małych firmach gdzie nie będzie się tworzyć etatu specjalisty bhp. Natomiast teraz chcę poruszyć nieco inny temat.

Czy warto samemu zajmować wszystkimi sprawami w własnej firmie? Niewątpliwie można trochę oszczędzić prowadząc samemu rachunkowość i zajmując się kwestiami BHP. Jednak należy pamiętać, że nasz czas też ma wartość - można go przecież przeznaczyć na pracę w firmie. Z innej strony patrząc.

Mam nadzieję, że mój artykuł był fajny. Zamierzam jeszcze kiedyś powrócić do tego tematu. nadzór bhp
Na temat nadzór bhp to też niezłe info
Znazlazłem także szkolenia bhp
Na temat nadzór bhp to też niezłe źródło
Na temat szkolenia bhp to też niezłe info

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz