wtorek, 31 lipca 2012

Porządek w biurze, a archiwizacja

Wcześniej pisałem na swoim blogu na różne tematy. Tym razem chciałbym poruszyć tematykę Usługi archiwizacyjne. Zapraszam do przeczytania nowego wpisu.porządkowanie dokumentów

Porządkowanie dokumentacji w każdej firmie wymaga znacznej ilości czasu i pracy Dodatkowo jeśli dokumentacja mają być zdigitalizowane - czyli zmienione na format cyfrowy, zeskanowane i zapisane na nośniku cyfrowym - to taka pracy wymaga też wiedzy w zakresie obsługi urządzeń komputerowych i oprogramowania. Odniosę się jeszcze do innej kwestii.

Oprócz zarchiwizowania, czy też digitalizacji, czasami musimy zniszczyć dokumenty, które się już "przeterminowały". Oczywiście, potrzebna będzie do tego niszczarka. Ale zakup takiego urządzenia jest niemałą inwestycją, a jeżeli objętość dokumentów nie jest wystarczająco duża, może się to po prostu nie opłacać. W takim wypadku - zwłaszcza, jeśli korzystamy z usługi archiwizacji, powinniśmy także w tej samej firmie dokumenty zniszczyć. Teraz o czymś innym.

Co zrobić kiedy mam w firmie znaczną ilość faktur, które nie są mi już potrzebne ale z uwagi na wymogi prawne muszę je przechowywać? Chyba najlepszym rozwiązaniem tego problemu jest zorganizowanie sobie archiwum - aczkolwiek robienie tego we własnym zakresie pociąga za sobą spore koszty. Tak więc lepiej i taniej jest to przekazać do firmy zewnętrznej. Oprócz tego chciałbym napisać także o:

Mam nadzieję, że mój tekst był fajny. Zamierzam jeszcze kiedyś powrócić do tego tematu.Wpis inspirowany jest również porządkowanie dokumentów Podobny temat również porządkowanie dokumentów Jeśli mowa o porządkowanie dokumentów to wspomnę też o innych źródłach. Oprócz tego mogę jeszcze odesłać do: porządkowanie dokumentów - moim zdaniem są to całkiem pomocne materiały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz