Wykorzystanie namiotów reklamowych może być ciekawą formą promocji produktu. Większość pewnie skojarzy to z kampaniami reklamowymi dużych korporacji, takich jak Coca-Cola, czy Carlsberg.
namioty reklamowe
Zazwyczaj takie namioty są wykorzystywane na festynach tematycznych (np. festiwal dedykowany smakoszom piwa) lub używane w charakterze parasoli ogrodowych. W wypadku dużych korporacji ma to przede wszystkim wzmocnić kojarzenie marki, sprawić by klient miał kontakt wzrokowy z logiem firmy, i by jednocześnie pozytywnie je kojarzył - z mile spędzonym czasem, z rozrywką i odprężeniem. Ale to nie znaczy, że namioty reklamowe są dobrym sposobem na promocję jedynie dla dużych firm. Wręcz odwrotnie. Równie dobrze ten chwyt marketingowy zadziała w wypadku mniejszych przedsiębiorstw. Oczywiście wiele zależy od tego, co konkretnie oferujemy, ale bycie widocznym zawsze ma pozytywny skutek marketingowy. Przecież potencjalni klienci muszą jakoś dowiedzieć się o istnieniu firmy, muszą zapoznać się z marką i ją przyswoić. Warto o tym pamiętać i warto to wykorzystać. Zwłaszcza, że inwestycja w namiot reklamowy nie jest najdroższą formą reklamy.
Znazlazłem także namioty reklamowe
Na ten temat napisali także na namioty reklamowe
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz